شعر نو و زندگی من

آدمیان امروزی واسه شعر تره خورد نمی کنن

شعر نو و زندگی من

آدمیان امروزی واسه شعر تره خورد نمی کنن

دیگ مرا چه حکمتیست

 مرا شاید سّرگفتن حرف هایست

از نوشتن؛از واژه های نا مآنوس؛ازنگاهم به زندگی

شاید این باشد،شایدم دیگری

شایدم نه،غریبه ای

یا آشنای بیگانه.

دوره گردی که بی سکنا می گذرد؛در پی خانه ی خویش

کدامین است که می فهمند زندگی را از نگاهم

و حیرانم؟

عمریست حیرانم.به لبخندی به نگاهی پر از مهر

وچه روزهای که گذشتم از گذرگاه فرسوده ی زمان

ولی نیافتم حکمتی برای زندگی

چه برهانیست از پس تو دویدن در باغ خاطرها

و مرا از تو چه نسیبیست؛جز چند نگاه کودکانه

واین را چه می توان خواند

که دنیای از خاطرها در دلم به زیر آوار رفته اند

عدل را چه شد؟

عدالت را چه شد؟

آنان که از حق دم می زدند،کجایند؟

چه کسی به جوهرم هستی دمید؟

انکاریست به اختیار،محکومیتیست به بودن

به تو،به زندگی، به نگاهی که در پی تو می نگرد

برای تو از کدامین واژه نگفته ام تو را بس است

من به زندگی ایمان آورده ام

تو را حمد خواهم گفت به پاکی مریم باکره

زندگی را بی باورانه دوست دارم

نفسی که میدمد به خاطر زندگیست ،من میدمم، نه برای زندگی

نفس من از عشق است،

عشق به تو

واین برهانیست برای زندگی


نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.pars.im


سلام

عجب سایتی داری شما

خیلی خوشم امد [قلب]

بهت تبریک میگم [گل]

اگه دوست داری از سایتت در آمد داشته باشی حتما یه سر به سایت زیر بزن

URL : http://www.pars.im

میتونی از بازدید هات درآمد مطمئن و خوبی داشته باشی

برای هر کلیک 80 تومن میده همه کلیک ها رو هم میشماره 2000 تومن جایزه عضویتشه امکان زیر مجموعه گیری هم داره برای هر کلیک زیر مجموعه 5 تومن به شما پورسانت میرسه اعتبار خود سایت هم عالیه و میتونی از پرداخت پورسانتت سر موقع مطمئن باشی

خواستی عضو شی حتما از لینک زیر استفاده کن

http://www.pars.im/signup.php?from=aida20&ref_code=f40fddb5d1ff53f7bb2ab3b740652181

امتحان کن ضرر نداره

من که تو وبم گذاشتم عالیه

URL : http://www.pars.im

شاد باشی دوست من [لبخند]

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنی [قلب]

تا بعد [بدرود]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد