شعر نو و زندگی من

آدمیان امروزی واسه شعر تره خورد نمی کنن

شعر نو و زندگی من

آدمیان امروزی واسه شعر تره خورد نمی کنن

؟؟؟

من از رویداد یک حادثه بر می گردم
آنجا که یک ازدحام حلقه وار
دور تا دور،یک انسان را گرفته بودند
و صدای مصلوب،مصلوب
بر دل آسمان چنگ می زد

نان شرافت یک مرد بود.
و من تا عمق فاجعه را فهمیده بودم
نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://taranebahane.blogsky.com

سلام میلاد خان
کی گفته الان کسی واسه شعر تره خورد نمیکنه ؟
یه سر به ما بزن تا تره هامونو ببینی
راستی من لینکت میکنم اگه خوستی تو هم لینکم کن

سلام ترانه جون
امیدوارم امتحاناتو با موفقیت به پایان برسونی،راست میگی دیگه کم کم ایام امتحاناته این درسم که دست از سر ما بر نمی داره.
سعی کن تو وبلاگت شعر بزنی زیباترش میکنه.
راجب به یکی از مطالبت،تنهایی، به نظرم یکی از قشنگ ترین چیزای دنیاست
موفق،بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد